God kväll folket!♀♂☜☞

God kväll! Idag har vi varit i skolan till två. På ma idag så satt jag och bara skakade och va helt kallsvettig de känndes typ som att jag skulle spy seriöst! Min lärare tyckte att jag skulle dra hem men jag valde att vara kvar helt sjukt! Men när vi slutade drog jag, Kim och Linn ner till ica och köpte 1,5 kg godis 1 rör chips och massa läsk hehe. Så vi drog hem och satte på en film och spelade lite pingis och bara snackade. Sen har jag varit med Kim typ hela kvällen fram till kvart i nio typ. Sen duschade jag och snackade med Pontus. Weeeyy imorgon får jag träffa min bebi! Saknar min stora älskling så mycket! Haha en sak som är lite roligt dårå är att när mina kompisar ser mig och Pontus tycker dem att det ser ut som att Pontus är min storebror för att han är så lång men nej! De är han bannemej inte! Haha men vi hörs imorgon puss!♡










Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte):

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback