Tjäna♕

Tja tja! Idag har det varit en jobbig dag. Det känndes som om jag gick i skolan i typ 10000 timmar! Fy. Sen så skulle jag åka till Pontus men då sa mamma att jag inte skulle hinna den skiten! Men i alla fall. När jag kom hem ringde min tränare mig och sa att han slängde in ett extra tävlings träningspass. Så mamma körde mig dit och så tränade jag i ca en timma. När jag kom hem va Bella hos mig jag fattade verkligen ingenting men aja hon hade varit här i en och en halv timma haha stackarn. Hon hade spelat tv spel med min brorsa och pappa :'). Lite udda sådär haha. Men nu har hon dragit och jag har hunnit sätta min röv i soffan ännu en gång idag. Nu ska jag städa upp lite i mitt rum. Juste de kanske inte blev någon bloggning i förrgår för då sov Emelie här. Asså i söndags. Haha men kanske slänger in ett till inlägg sen. Puss☞☜♡ Miss my babe!:'(




Kommentarer
Postat av: Kim din allra bästa vän!<33333

Awwwwww de där är mina allrabästa vänner de! Lina jag vill bara säga att jag älskar dig mer än allt annat i hela världen. Fatta va roligt vi ska ha de i sommar! Du är min allra bästa vän min blodsyster min andra halva mitt liv mitt allt min kärlek min man den som gör mina dagar den som får mig att må bra! Älskar dig mer än allt annat i hela världen!!!:**********<3333333333333

Svar: Awwwwwww älskling!!!!!dsm älskar dig mest!!:***********
Lina

2013-03-20 @ 17:35:11

Kommentera inlägget här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte):

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback